Pár rad
Je sice hezké, když jsme si dali na tvorbě svého webu záležet, ovšem výsledky mohou ukazovat, že na ně nechodí nijak moc lidí. S tím je potřeba něco dělat, abychom stránek využili naplno a získali přes ně nějaké ty nové zákazníky, přičemž řada lidí se přes ně může o naší firmě dozvědět poprvé v životě.
Začít můžeme tím, že dáme někomu cizímu, aby se na naše stránky podíval, přičemž tuto službu můžeme využít i u profesionálů za jistou částku. Na zjištěných nedostatcích můžeme následně zapracovat. Na čem se dá dále zapracovat je rozhodně obsah, protože psát kvalitní příspěvky přitáhnou na naše stránky více lidí. Zaměřit bychom se měli na témata blízká našemu podnikání, protože to dává největší smysl. Je však potřeba tvorbě věnovat nějaký čas a držet alespoň nějakou pravidelnost. Kromě webu můžeme svou propagaci spojit i se sociálními sítěmi, protože je to další virtuální prostor pro naši prezentaci.
SEO
Pokud se chceme bavit o dlouhodobém navýšení návštěvnosti, tak PPC reklama není vhodnou možností. Sáhnout bychom měli po Analýze SEO. Laboruje se tu totiž s tím, jak jsme atraktivní pro vyhledávače. Ty mají totiž tu moc, že řadí weby do jistého pořadí. Když ten náš vyhledávač umístí někam na čtvrtou stránku, tak se k ní nedostanou skoro žádní lidé, protože když najdou to, co hledali třeba na první stránce ve druhém webu, tak nemají důvod pokračovat v hledání dále.
Nějakou tu SEO optimalizaci si můžeme udělat zdarma přes web, ovšem tato je hloubková od profesionálů, která bude obsahovat i doporučená řešení, takže s ní dosáhneme dobrých výsledků. Přeci jen vyhledávače mají spoustu kritérií, podle kterých stránky hodnotí. U této společnosti si rovnou můžeme zakoupit analýzu klíčových slov, které je zapotřebí používat do svých textů, aby návštěvnost podpořili ještě více. Díky těmto dvou věcem nám návštěvnost skutečně poposkočí.